De maandelijkse trekking voor de kentekenactie voor het nieuwe clubgebouw van Vroomshoopse Boys vond op zaterdag 30 september in de kantine ’t Flierhuus plaats. Dat gebeurde deze keer door Joke Netters, een van de vrijwilligers van de kantine. Joke is daarnaast tweewekelijkse gastvrouw in de bestuurskamer bij de thuiswedstrijden van het eerste elftal.

Deze keer werd het papiertje met het kenteken van de auto van Egbert de Jonge getrokken en hij wint daarmee 20% van de maandelijkse inzet. Op elk moment kan door nieuwe deelnemers ingestoken worden op de actie. De thuiswedstrijd op 7 oktober aanstaande tegen De Zweef lijkt daartoe een mooi moment: doen!

Voor 10 euro per maand wordt meegedongen naar de maandelijkse geldprijzen en wordt een steentje bijgedragen aan ons nieuwe clubhuis op de Bosrand. Voor andere inlichtingen: Egbert de Jonge, Bert Kempers en/of Hans Nieboer.