Inderdaad, er is zeker een verschil tussen deze beide uitdrukkingen.  Daar weet het barpersoneel van onze kantine ook over mee te praten. Gelukkig Is het in ’t Flierhuus bar gezellig en dat willen we samen zo houden. Dat dankzij de vele geweldige vrijwilligers, die Riëtte en Harry Zweers terzijde staan.

Toch is het soms helaas wel eens bar en boos, zoals afgelopen zaterdag. Een ronde tafel was “zomaar” achtergelaten met lege glazen, flesjes, blikjes, een hapjesschaal en ga zo maar door. Opgeruimd staat netjes en dat geldt ook zeker voor onze  kantine. Laten we samen de tafels na afloop van het aangenaam vertoeven even opruimen, dat werkt wel zo goed voor het barpersoneel.

Een kleine moeite, maar tegelijk voorkom je daarmee onnodige irritaties. En laten we eerlijk zijn: irritaties passen niet bij zo’n mooie club als Vroomshoopse Boys. Met het even opruimen wordt de derde helft alleen maar leuker en dat voor iedereen.