In de kantine  ’t Flierhuus vulden eerder deze week onze ereleden Harm de Lange, Joop Lantink en Dick Netters de eerste enquêteformulieren van Vroomshoopse Boys in. Aan alle leden wordt door het bestuur gevraagd de mening te geven over verbouw of nieuwbouw van de kantine. Ook wordt naar de wijze van financiering en naar het vrijwilligerswerk gevraagd. Deze of volgende week komt het clubblad bij de leden in bus, waarbij het enquêteformulier bij gevoegd is. Die kan van naam voorzien ingevuld worden en ingeleverd worden in de speciale blauw-gele bus in de kantine. Tot 1 februari 2018 bestaat daartoe de gelegenheid. De meningen worden meegewogen in het uiteindelijke besluit van het bestuur over verbouw of nieuwbouw van de kantine. In  het vervolgtraject worden de leden nadrukkelijk bij de besluitvorming van het bestuur betrokken.

Onze ereleden waren alle drie positief gestemd over nieuwbouw, mits het financieel verantwoord is. Deze ervaringsdeskundigen gaven verschillende praktische tips mee aan de ook aanwezige voorzitter Edward Olthof. Zo moet zelfwerkzaamheid nauwkeurig worden gepland met vaste ploegen, die precies moeten weten wat van hen wordt verwacht en in welke periode ze actief moeten zijn. Nog een opmerking: “De laagste uitgave hoeft op langere termijn niet automatisch de beste keuze te zijn”.

Het is nu aan de leden om schriftelijk dan wel digitaal hun mening te geven. Denk mee en doe mee!