Erik en Jannette Heideman vallen in de prijzen

Voorafgaande aan de grote veiling tijdens de activiteit van de glazen kantine light werd op woensdagavond 27 december j.l. het winnende kenteken van de maand december 2023 uit de bekende doos gehaald. Die handeling werd in een bomvolle kantine verricht door veilingmeester Dennis Jongeneel.

Onder groot gejuich werd het kenteken van de auto van het echtpaar Erik en Jannette Heideman zichtbaar. Wie kent deze welbekende super vrijwilligers van de Boys niet? Erik trainde vele jarenlang recreatieve teams bij de jeugd en is altijd goed voor hersenkrakers bij de Nieuwjaars puzzeltochten en dergelijke. Jannette Heideman is door de kledingoutfit al jarenlang nauw betrokken bij het sponsorgebeuren bij de Boys en was in het recent verleden onder meer jeugdvoorzitter en hoofdbestuurslid van onze vereniging.

Op elk moment kan ingeschreven worden op deze kentekenactie. Voor tien euro per maand wordt een steentje bijgedragen aan de bouw van ons nieuwe clubhuis. Nadere inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij Egbert de Jonge, Bert Kempers en/of Hans Nieboer. In de kantine liggen inschrijfformulieren klaar om ingevuld te worden. Elke maand dingen de deelnemers mee naar een geldprijs van 20% van de totale maandelijkse inleg.