De trekking van de kentekenactie over de maand april 2024 vond plaats in de kantine ’t Flierhuus. Dat gebeurde door Mariëlle Roelofs, coördinator van het vrouwenvoetbal bij Vroomshoopse Boys. Het meisjes- en vrouwenteams zit duidelijk in de lift bij Vroomshoopse Boys en het is fijn dat dit zo goed begeleid wordt door onze enthousiaste vrijwilligers.

Mariëlle  haalde het briefje met het kenteken van de auto van Erik en Jannette Heideman uit de bekende doos. Deze al jarenlang superactieve ‘Boys-luu’  behoeven geen nadere introductie. Wij feliciteren Erik en Jannette met de geldprijs, die uit 20% van de maandelijkse inzet bestaat.

Nog steeds kan ingeschreven worden op de kentekenactie, die loopt tot het moment dat het nieuwe clubhuis wordt geopend. Voor tien Euro per maand wordt meegedongen naar de maandprijs en wordt tevens een steentje aan ons aanstaande nieuwe onderkomen bijgedragen. Voor nadere inlichtingen: Egbert de Jonge, Bert Kempers en/of Hans Nieboer.