Afgelopen donderdagavond en zaterdagmorgen zijn weer vele foto’s gemaakt voor het voetbalplaatjesboek van de Supercoop, de website, de presentatiegids etc. We naderen de finish van deze megaklus, maar zijn er nog niet helemaal.

Op maandagavond 17 juli wordt om 20.00 uur een teamfoto gemaakt van JO17-1. We verwachten dat dan het nieuwe tenue klaar is.

De spelers van de 35+-groep van Vroomshoopse Boys komen aanstaande dinsdagavond om 19.00 uur op foto als team en individueel als spelers voor het voetbalplaatjesboek. Op die dinsdagavond 18 juli is er vanaf 19.00 uur tot 20.30 de laatste gelegenheid voor Boys-leden, zowel jeugd als senioren, om individueel in de ontvangstkamer van de kantine op foto te gaan voor het voetbalplaatjesboek.  Afgelopen zaterdagmorgen maakten verschillende leden van die gelegenheid gebruik, maar we bieden nog een allerlaatste gelegenheid. Het is toch niet mooi als er spelers en speelsters ontbreken in het voetbalplaatjesboek!

Op dinsdagavond 18 juli komen ook onze beide kassadames Jenny van der Kolk en Herma Jansen, scout Tom Staarman, consul Giel Westerik en keeperstrainer Han Meinderink  op foto. De teams JO19-1, M019, J015-2 en het vijfde elftal moeten nog op de teamfoto. Het vijfde wil er alles aan doen om in overleg met clubfotograaf Erwin Heuver nog in de maand juli een teamfoto te laten maken.

De resterende drie teams gaan dit voor de aanstaande zomervakantie niet meer redden. Als na de vakantie de eerste trainingen weer beginnen gaan de leiders/trainers van de betreffende drie teams contact opnemen met onze clubfotograaf Erwin Heuver, tel. 06-44996422 om de teamfoto’s nog voor de deadline van het voetbalplaatjesboek (en voor de website) te laten maken.

We mogen achteraf bezien beslist niet ontevreden zijn dat er straks liefst 36 van de 39 Boys-teams en daarnaast vele vrijwilligers zijn vereeuwigd op de foto. Iedereen bedankt voor de medewerking.

Op donderdagavond 20 juli worden vanaf 19.00  uur door de leiders en trainers en het projectteam in de kantine de individuele foto’s van alle spelers en speelsters doorgenomen, want alles moet natuurlijk kloppen. De leiders/trainers worden daarover afzonderlijk bericht. Daarna zit de klus er in grote lijnen op en kunnen we terugkijken op een enerverend, maar volop geslaagd fotoproject. Daarbij denken we ook aan onze vele vrijwilligers, die op de foto zijn gegaan.

De komende geboorte van het voetbalplaatjesboek is goed voorbereid en daarop nam een ooievaar onlangs een voorschot in de buurt van de kantine van Vroomshoopse Boys.  De attente kantinebeheerder Riëtte Zweers merkte dat op en zo werd een leuke foto geboren, die we hierbij op onze website laten zien. Iedereen bedankt voor de medewerking tot nu toe en een prettige vakantie gewenst.

Hans Nieboer en Jannette Heideman.