De door onze activiteitencommissie georganiseerde familiedag van Vroomshoopse Boys begint op zaterdag 8 juli om 10.00 uur met een fietspuzzeltocht vanaf de kantine ’t Flierhuus op De Bosrand. Leden, zowel senioren als jeugdspelers, ouders van jeugdleden, supporters en sponsoren worden bij deze afsluiting van het voetbalseizoen 2022-2023 verwacht.

De barbecue wordt om 12.00 uur aangestoken op het VOC-terras bij de kantine. De gehele dag is er een groot springkussen voor de jongste jeugd. Om 12.00 uur begint het onderdeel ‘Maak kennis met je team’ van de voetbalvereniging met meer dan 900 leden. Trainers, leiders en spelers van de nieuwe teams voor het seizoen 2023-2024 maken op een leuke wijze kennis met elkaar.

Nieuw is ook de strijd om de penaltybokaal voor senioren, met daarbij dames en daarnaast ook voor leiders en trainers van de Boys. Vanaf 15.00 uur worden de penalty’s afgevuurd. Al eerder vond een dergelijk festijn voor de jeugd van Vroomshoopse Boys plaats en nu is het de beurt aan de oudere garde. Op deze familiedag vindt traditiegetrouw de huldiging van de kampioenen van het afgelopen seizoen plaats.

De gezelligheid en onderlinge ontmoeting voeren op 8 juli de boventoon, waarbij het bekende drankje en hapje zeker niet ontbreken. Voor een algemeen overzicht van de activiteiten tijdens de familiedag op 8 juli aanstaande: zie beide posters op deze website. Kom allemaal, zodat we er samen een gezellige seizoenafsluiting van maken!