We hebben het een aantal jaren door allerlei omstandigheden moeten missen. Het beroemde jeugdkamp voor de E-tjes: dit seizoen is het terug. Lekker kamperen op de Bosrand voor de jeugd van JO-10 en JO-11,  zoals we deze leeftijdsgroep nu noemen.

Het Jeugdkamp wordt gehouden van vrijdag 28 juni tot en met zondag 30 juni. Natuurlijk worden er allerlei leuke (voetbal) activiteiten gehouden, waarmee je je prima kunt vermaken.  En….slapen en eten doe je ook op de Bosrand.

Daarnaast is ook de superleuke Bonte Avond, waar ouders en opa en oma mogen kijken, weer onderdeel van de activiteiten.

Wil jij hier ook bij zijn? Let dan even op!

Dit weekend ( 2/3 maart) worden de aanmeldingsformulieren uitgedeeld. Vul je gegevens in en lever uiterlijk 15 april je formulier in bij Hans Meijerink en klaar ben je.

Oproep voor vrijwilligers!

Voor verschillende taken hebben we dit weekend nog vrijwilligers nodig. Zou je het leuk vinden om aan de organisatie mee te werken? Neem dan contact op met jeugdvoorzitter Dirk-Jan van Ziel (0630119612)

Het Jeugdbestuur.