– geef nu ook de namen van de teamfoto’s door aan de webmaster –

In de kantine Van Vroomshoopse Boys werden op zaterdagmiddag 22 juli van 13.00 uur tot 16.00 uur met behulp van een beeldscherm alle foto’s van de spelers en speelsters van de F-league tot en met de A-selectie doorgenomen. Dankzij onze trainers en leiders en het aanwezige projectteam lukte dat prima. Ook werden de foto’s van de vrijwilligers op de juistheid gecontroleerd. De inmiddels afgeronde inleiding voor het voetbalplaatjesboek kon de goedkeuring vinden van de ook even aanwezige supermarktmanager Marc Olsman van de Supercoop Vroomshoop, die zich daarnaast uitermate content toonde over de kwaliteit van de foto´s.
Na de zomervakantie, op donderdagavond 31 augustus aanstaande, worden op het hoofdveld van de Bosrand de laatste zeven Boys-teams op foto gezet, die zich dan in het definitieve tenue kunnen presenteren.

Het schema ziet er dan als volgt uit:
Om 18.30 uur: Vroomshoopse Boys JO9-5
Om 18.45 uur: Vroomshoopse Boys Jo9-7
Om 19.00 uur: Vroomshoopse Boys J015-2
Om 19.15 uur: Vroomshoopse Boys J017-1
Om 19.30 uur: Vroomshoopse Boys M019
Om 19.45 uur: Vroomshoopse Boys J019-1
Om 20.00 uur: Vroomshoopse Boys 35+.

Op zaterdag 7 oktober 2017 gaat de voetbalplaatjesactie van de Supercoop Vroomshoop van start en tot en met 2 december 2017 kan er volop geruild en gespaard worden. Een mooie geste van de Supercoop Vroomshoop is dat iedere speler en speelster na afloop van de actie een poster van zijn of haar eigen foto cadeau krijgt.
De website van Vroomshoopse is met dank aan onze clubfotograaf Erwin Heuver en onze webmaster Alexander Fokkert intussen ook geüpdatet met foto´s van onze vrijwilligers van besturen en commissies etc. Dat is onder het kopje “organisatie” terug te vinden. Ook staan inmiddels de foto´s van maar liefst 32 Boys-teams voor het nieuwe seizoen 2017-2018 online. Het is nu aan de leiders en trainers om de spelers en de leiding in de goede volgorde (vlnr) op de foto´s te benoemen. Een mailtje naar Alexander Fokkert op het Emailadres webmaster@vvvroomshoopseboys.nl is daarvoor voldoende. Daarbij kunnen ook de posities van de spelers in het team worden aangegeven en verwerkt. Zie als voorbeeld Vroomshoopse Boys JO13-1, hoe dat kan.
Rest ons alle vrijwilligers en ook alle leden, waarbij de nodige vrijwilligers, die hebben meegewerkt aan het welslagen van deze omvangrijke fotoklus daarvoor hartelijk dank te zeggen. Het was een intensieve, maar ook een leuke maand van afstemming en fotograferen. Als illustratie van die periode wordt een foto bijgevoegd, die het niet haalde: onze opgewekte voetbalhelden van het zesde, die na een goede grap van een van de spelers bij de fotoshoot op 12 juli in lachen uitbarsten, mooi! De laatste onderdelen van het verzamelalbum worden nu ingevuld en we liggen goed op schema en op koers. Iedereen een prettige zomervakantie gewenst.

Het projectteam: Erwin Heuver, Jannette Heideman, Harry en Riëtte Zweers, Herbert en Lisanne Mazenier, Jeannet Dogger en Margreeth Spang en Hans Nieboer.