Na de competitiewedstrijd van Vroomshoopse Boys tegen PH Almelo vond op zaterdag 21 mei in de kantine de trekking van de kentekenactie van de maand mei plaats. Jos Hutten, aanvoerder van ons eerste elftal, was zo vriendelijk het winnende kenteken uit de doos te halen. Frank Spijk was de gelukkige en kan een bedrag, 20% van de maandelijkse inzet, tegemoet zien.

De kentekenactie kent al meer dan 50 deelnemers en we kunnen we nog meer gebruiken. Via de website kan er op eenvoudige wijze op deze kentekenactie worden ingeschreven. Elke maand wordt er tien Euro van je ingehouden en dan wordt er meegedongen naar de maandelijkse geldprijzen. Daarvoor wordt aan het eind van elke maand een trekking verricht, waarna het geldbedrag op het betreffende bankrekeningnummer wordt overgemaakt.

Ook kan iedereen ons als leden van de werkgroep vragen naar een in te vullen formulier van de kentekenactie. Onze namen staan hieronder. Samen bouwen we zo met deze kentekenactie en met vele andere acties financieel mee aan ons prachtige nieuwe clubhuis.

Met hartelijke groeten,

Egbert de Jonge, Bert Kempers en Hans Nieboer