Geef je op voor activiteiten voor de glazen kantine light

Op deze website en in het jongste clubblad ‘Boys-nieuws’ van december wordt er volop aandacht besteed aan de glazen kantine light-actie van Vroomshoopse Boys. Alles is door onze vrijwilligers uit de kast gehaald om de activiteiten te laten slagen. Van woensdag 27 december tot en met vrijdag 29 december aanstaande is de kantine ’t Flierhuus op De Bosrand het middelpunt, epicentrum en actiecentrum van vele aansprekende evenementen.

Het kwik van de geldthermometer staat nu op € 110.000,00.  Het is aan de Boys-leden, ouders van jeugdleden, supporters, sponsoren en iedereen die de Boys een warm hart toedraagt om een mooie sprong richting het met de leden afgesproken streefbedrag van € 150.00,00 te maken.

Maar de Glazen Kantine zorgt ook voor verbinding binnen het dorp Vroomshoop en omstreken. Duidelijk is dat je geen lid of binding met de club hoeft te hebben om mee te doen aan deze geweldige activiteiten. Een leuk uitje is dan vaak het uitgangspunt waar jij ook zeker niet aan mag ontbreken.

In de kantine hebben verschillende leden zich de afgelopen weken op speciale lijsten al opgegeven voor de activiteiten, via de website kan dat nog steeds! Even een tussenbalans. De bierproeverij en de wijnproeverij op woensdagavond 27 december weten zich nu al verzekerd van in totaal 138 fijnproevers. Op die avond is aansluitend ook de veiling onder leiding van de vertrouwde en enthousiasmerende veilingmeester Dennis Jongeneel. De veilingstukken staan al aangegeven op de website. Doe en bied mee!

Het darttoernooi voor de jeugd, de vossenjacht en de autopuzzeltocht kunnen zeker nog deelnemers gebruiken, geef je op! Onbekend maakt onbemind en dat geldt nu ook nog even voor het bierkrat zitten op donderdagmiddag en avond 28 december. Wie houdt dat het langste vol? Ongetwijfeld een sfeervolle en enerverende dag en er staat wel zeker iets op het spel. Zo zijn er grote prijzen gesponsord vanuit een bekende brouwerij ter waarde van €500,00. Daarom: doe mee en dat geldt natuurlijk ook voor de overige activiteiten van de glazen kantine light. Ook geldt: bouw op deze wijze mee aan ons nieuwe clubhuis, doen!