Het bestuur van de Vroomshoopse Boys doet een dringende oproep aan al onze supporters die deze wedstrijd gaan bekijken om deze waarschuwing ter harte te nemen.  Het bestuur van vv Den Ham en  vv Vroomshoopse Boys hebben gezamenlijk afspraken gemaakt over het afsteken van vuurwerk.

Er geld een geheel  verbod op het afsteken van vuurwerk in welke vorm dan ook op het sportcomplex van vv Den Ham.!

Tijdens de vorige wedstrijd thuis tegen Den Ham waren hier ook afspraken over gemaakt , maar is er toch vuurwerk afgestoken. Dit heeft er toe geleid dat beide clubs een flinke boete hebben gekregen omdat wij als clubs niet alles hadden gedaan wat in ons vermogen lag om de orde te handhaven. Dit kunnen wij niet nogmaals laten gebeuren en zullen dan ook de eventuele boetes verhalen op de daders.

vv Den Ham heeft  een camera systeem rond het veld en er zullen veel foto’s gemaakt worden van het publiek.

Dus nogmaals geen vuurwerk , fakkels en rookbommen!!

Het Bestuur van vv Vroomshoopse Boys.