De oefenwedstrijd tussen eersteklasser SVZW en tweedeklasser Vroomshoopse Boys gaat vanwege meerdere blessuregevallen niet door op zaterdag 15 juli. In de plaats daarvan sluit de A-selectie van Vroomshoopse Boys de eerste voorbereidingssessie van twee weken op het nieuwe seizoen aanstaande zaterdag af met een training op de Bosrand, gevolgd door een gezamenlijke lunch in de kantine ’t Flierhuus.

Na de zomervakantie worden de trainingen onder leiding van de nieuwe hoofdtrainer Robert Bosma en zijn assistenten Arjan Paters en René Netters op zaterdag 19 augustus aanstaande hervat. De eerste oefenwedstrijd van Vroomshoopse Boys vindt op zaterdag 26 augustus bij tweedeklasser vv Hierden plaats als onderdeel van een trainingskamp.