Gert Vos verrichtte op de wedstrijddag van de derby DOS’37 tegen Vroomshoopse Boys de trekking van de kentekenactie. Gert is al vele jaren lang een vaste supporter en tevens oud-speler van Vroomshoopse Boys. Samen met zijn broer Martin, al vele jaren actief bij DOS’37, legde Gert in het recente verleden een prachtig archief aan over feiten en daden van het eerste elftal van Vroomshoopse Boys, dat in het bezit van onze club is.

Winnaar van de geldprijs van 20% van de maandelijkse inleg van de kentekenactie is in januari van dit jaar is Gerjan Kosters. Hij kan het bedrag op zijn bankrekening tegemoet zien., proficiat Gerjan.

Nog steeds kan er op ieder gewenst moment worden meegedaan aan deze kentekenactie, waarvan de opbrengsten onder aftrek van de geldrijzen in zijn geheel naar het nieuw te bouwen clubhuis van Vroomshoopse Boys gaan. Inschrijving voor de kentekenactie kan via onze website www.vvvroomshoopseboys.nl of door zich aan te melden bij Egbert de Jonge, Bert Kempers of Hans Nieboer. Doe mee en bouw op deze wijze mee aan ons nieuwe clubhuis.