Gerrit Timmerman is onze schoonmaker van de kleedkamers op de Bosrand en hij kan daarbij rekenen op de inzet van zijn Miny. Belangrijk werk natuurlijk, want de kleedkamers vormen ook een van de herkenbare visitekaartjes van onze club en ook van onze voetbalbuur Sportlust Vroomshoop. We zijn trots op onze schone en opgeruimde accommodatie, zo luidt ook een van onze regels van respect. Natuurlijk werkt, als het goed is, iedereen daar aan mee bij de trainingen en wedstrijden.
Gerrit Timmerman treft nogal eens wat achtergebleven spullen in de kleedkamer aan, waarbij de nodige sportkleding. Dat wordt door hem zorgvuldig bewaard. Willen leden, of wellicht bezoekers, dat terug, bel dan met Gerrit Timmerman: 06-83408356.

Gerrit Timmerman is de enige die daar over gaat en het is best vervelend als hij via via te horen krijgt dat er naar kleding etc. wordt gezocht. Dus benader hem direct en het komt in orde! Gerrit is er voor jullie en hij zorgt ervoor dat de spullen weer bij de juiste persoon komen.
Gerrit Timmerman wordt ook nogal eens bevraagd over de indeling van de kleedkamers. Daar hebben we iemand anders voor, namelijk Marja Dogger, net zoals we in Stef van Laar onze materialenman kennen. Een goede verdeling van taken een benadering van de juiste personen werkt alleen maar prettig binnen onze vereniging , zeker weten. We wensen Gerrit Timmerman veel succes en ook werkplezier in het prachtige en schone kleedkamercomplex op de Bosrand.