Zeker 1250 oliebollen en appelflappen werden op 31 december 2018 verkocht op de oudejaarsparty van Vroomshoopse Boys. Het was gezellig  toeven op het overdekte VOC-terras, waar Harry Zweers op een prettige wijze in de olie was. Harry’s appelflappen waren naast oliebollen bepaald geen misbaksels en zeer gewild. Joke Netters en Jannette Heideman scoorden met hun rolletjes en de bezoekers waren zeker niet “knieperig” met hun aankopen. Coordinator Chantal Nevenzel  en de overige vrijwilligers konden tevreden zijn over deze primeur en de clubklas werd door deze actie gespekt.

Deze oudejaarsactiviteit wordt geëvalueerd en gaat wie weet op herhaling op oudejaarsdag 2019., Dan is dit fenomenen eindejaarparty met oliebollen en appelflappen nog bekender. Het was al met al een geslaagde afsluiting van het jaar 2018, Kantinebeheerder Riëtte Zweers en haar kantinepersoneel wacht op 5 januari 2019 alweer de volgende uitdaging met de nieuwjaarsactiviteiten van Vroomshoopse Boys.