De afgelopen week hebben we de actie rondje voor de kantine in het leven geroepen. Dit idee was ontstaan uit steun voor de kantine, die het op dit moment niet makkelijk heeft. Maar ook uit een stukje verbinding tussen ons als leden en overige personen die zich verbonden voelen met de club.

Zoals aangegeven missen we de interactie met jullie enorm. En zoals gisteren in de persconferentie duidelijk werd, zit er voorlopig op dat gebied ook nog geen schot in de zaak.

We begeven ons op dit moment in risiconiveau 4 (zeer ernstig). Dit betekent een algehele sluiting van sportkantines, met maximaal 2 personen trainen op 1,5 meter (geen wedstrijden) met uitzondering van kinderen t/m 17 jaar zij mogen wel trainen maar ook geen wedstrijden spelen.

En helaas is publiek niet mogelijk. We kunnen net als jullie niet wachten op het (nieuwe) normaal waarbij jullie weer welkom zijn op de club.

Maar tot die tijd blijven we sterk en denken we terug aan de mooie tijden op ons sportpark en in onze fijne kantine. We zijn dan ook verheugd om het GE-WEL-DIGE bedrag bekend te maken. Jullie hebben allen massaal (208 donaties) gedoneerd aan onze kantine en daarmee zijn wij ontzettend blij.

BEDANKT!
En hopelijk tot snel.