Geweldige opbrengst sponsorloop.

In de rust van de wedstrijd Boys tegen BWO werd zaterdagmiddag de opbrengst van de op 25 april gehouden sponsorloop bekend gemaakt. Jeugdvoorzitter Dirk-Jan van Ziel overhandigde, bijgestaan door de pupillen van de week uit JO9-5  Kyon Bakker en Lars Dubbink een cheque met daarop het prachtige bedrag van € 5700,-  voor een eigen jeugdhonk, straks in het nieuwe clubgebouw.

Een geweldige prestatie mogelijk gemaakt door de inzet van de gehele jeugdafdeling. De jeugd t/m O15  haalde sponsors binnen en liep rondjes. Spelers uit O19-1 en O19-2, O17-1 en O17-2 hebben allemaal geholpen om het ‘s avonds mogelijk te maken en ook was er hulp vanuit de activiteitencommissie.

Tijdens de sponsorloop was er ook een snelheidsmeterspel. Dit waren de spelers met het hardste schot:

1. Dex uit JO10-3: 74 km/h
  2. Siem uit JO10-2: 69 km/h
  3. Yannick en Joris, beide JO 11-2 68 km/h

Deze spelers ontvangen binnenkort een beker tijdens een trainingsavond in week 20.

Ook de prijswinnaars voor het binnenhalen van de meeste sponsors zijn bekend.

F-Leaque t/m JO-9

1e prijs Neal Wichers

2e prijs Daan Vos

3e prijs Thom van de Mark

JO 10 t/m JO12

1e prijs Guus Nevenzel

2e prijs Rhean Koster

3e prijs Babet Karsten

JO13 t/m JO15

1e prijs Gijs Bekke

2e prijs Jasper Stolwijk

3e prijs Guus Vos.

Ook zij ontvangen de komende week hun prijs of hebben die al in ontvangst genomen.

Nogmaals dank aan al onze jeugdleden, vrijwilligers en sponsoren!