De vrijwilligerscommissie van Vroomshoopse Boys brengt de vacatures bij onze vereniging in beeld. In de hal van de kantine staat sinds afgelopen week een groot bord met een flink aantal vacatures, variërend van voorzitter tot verzorg(st)er van de B-selectie.  Je kunt er ook letterlijk niet omheen, dat is duidelijk. In feite is dit een vervolg op de brandbrief aan de leden en ouders, die vanaf 15 januari 2017 op deze website staat. Liefst 965 keer werd die brandbrief in een kleine maand al bekeken, dus belangstelling voor de vacatures is er wel. Nu gaat het om “Geen woorden, maar daden’, het parool van Feyenoord en dat geldt ook voor de Boys. Een vereniging is alleen maar levensvatbaar en heeft toekomst als leden en ook ouders hun verantwoordelijkheid nemen.

We zijn gelukkig met en zuinig op onze vrijwilligers, maar het kunnen er nog beslist meer worden. Neem kennis van de vacatures en neem contact op met een van de leden van de vrijwilligerscommissie Jannette Heideman, Fenny Bernhardt of Geesje van Borssum Waalkes, zie daarvoor het onderdeel organisatie op de website. Ook kunnen leden van het bestuur of de jeugdcommissie in voorkomende gevallen aangeschoten worden.

Of je meldt het gewoon in de ontvangstkamer of aan de bar in de kantine, dan komt het vast wel verder en goed. Het kan ook zijn dat je een geschikt persoon voor een bepaalde functie weet. Schroom niet, maar geef het door. Uiteraard worden die functies die worden ingevuld, direct van het bord gehaald door de vrijwilligerscommissie. Dat wordt met veel plezier gedaan, reken daar maar op!

Kom in actie en help de club vooruit! Meld je hieronder aan.

werkt de knop niet? mail dan naar: jannetteheideman@gmail.com