Glazen kantine light van 27 tot en met 29 december: doe mee!

De aftrap, de kick-off, daar begint elke wedstrijd mee. Dat geldt in dit geval voor de glazen kantine-light actie van Vroomshoopse Boys. Net als een wedstrijd heeft dit de nodige voorbereidingen gekend. Een groep enthousiaste vrijwilligers van de Boys is hier al geruime tijd intensief mee bezig.

We hebben allemaal de fantastische glazen kantine-actie van eind 2022 op ons netvlies. Dat gaf toen een geweldige boost aan de stand (het kwik) van de geldthermometer van de financiële acties voor ons nieuwe clubhuis.  Weer komt er een glazen kantine, maar nu in vergelijking tot vorig jaar in een wat afgeslankte vorm. Wat lichter dus, vandaar de term ‘light’.

Maar ook nu weer zeer de moeite waard, dat leert het aantrekkelijke programma. Eerst de data: woensdag 27 december tot en met vrijdag 29 december aanstaande. Er zijn vele activiteiten en diverse posters hangen al in de kantine. Iedereen kan zich nu al voor een of meerdere activiteiten in de kantine opgeven of via www.vvvroomshoopseboys.nl/glazen-kantine

Een greep uit het afwisselende programma van de glazen kantine light-actie: elke dag vanaf 10.00 uur is er een spannende escaperoom. Verder komen er een FIFA-toernooi en een pub quiz. Ook is er  bierkrat zitten, is er een vossenjacht en is er een autopuzzeltocht.  Ook is er een dartoernooi voor de kinderen, een bierproeverij en een wijnproeverij. Een grote veiling voor het goede doel, ons nieuwe clubhuis, zal ook deze keer niet ontbreken.

Deze keer worden de DJ’s niet opgesloten in de kantine. Wel kunnen er vanaf donderdagmorgen 28 november vanaf  10.00 uur favoriete muzikale nummers aangevraagd worden, waarvoor gedoneerd kan worden. Het belooft een enerverend geheel te worden en jong en oud worden in de glazen kantine light verwacht.

Met de bouw van ons nieuwe clubhuis is begonnen en een goede opbrengst van deze actie kan mede voor een stevig financieel fundament zorgen. Op de website en ook in het aanstaande clubblad ‘Boysnieuws’ is de komende tijd het nodige te lezen over de glazen kantine light-actie. Doe mee en tot ziens tussen kerst en oud en nieuw in de glazen kantine van Vroomshoopse Boys!