Van oudsher staan de gezellige bingoavonden bij de Vroomshoopse Boys garant voor een tot de nok gevulde kantine en geweldige prijzen. Speciaal voor Boys-leden organiseren we een grandioze Jubileumbingo op maandagavond 3 juni in de grote feesttent. Uiteraard zijn de prijzen als vanouds de moeite waard.

De grote feesttent gaat maandagavond 3 juni open om 18.30 uur. De bingo begint om 19.30 uur. Je kunt de hele avond meespelen voor 5 euro en daarmee kans maken op geweldige prijzen. Die prijzen zijn onder meer ter beschikking gesteld door Gerrits Tuinmeubelen, O&O Sports, Dennis Fashion, Hilberink Mode, DA Drogist Hemmer, SuperCoop en Bakker Van der Goot. De bingo is bedoeld voor leden van onze vereniging en van onze supportersvereniging. Maar ook voor alle vrijwilligers en uiteraard voor ouders en grootouders van onze jeugdleden. Wees welkom!