Nu er voorlopig nog niet gevoetbald kan worden willen we onze leden op een andere manier de mogelijkheid geven zich te vermaken.

De Vroomshoopse Boys heeft zich daarom aangemeld voor de ‘’Grote Online Verenigingen Quiz’’, hieraan kunnen alle leden deelnemen.

Deelnemen kan volgens de aanmeldprocedure zoals deze op de afbeelding is weergegeven, de pincode om in te loggen op de livestream = 574356.

De quiz zal gespeeld worden op donderdag 30 april 2020 om 20:00. En duurt 1 uur en 15 minuten. Inloggen op de livestream kan vanaf 19:30.

Voor de ultieme winnaar stelt Quizzzit een hoofdprijs beschikbaar. De individuele deelnemer met het hoogste aantal punten wint voor zijn of haar club een geheel verzorgde live Quizzzit Quiz t.w.v. 750 euro!

Om mee te dingen naar de hoofdprijs voor jouw vereniging vragen we eenieder om mee te spelen onder eigen naam. Vermeld met je eigen naam ook de naam van je vereniging.

Als je onder je eigen naam meespeelt ZONDER vermelding van jouw vereniging kun je niet meespelen om de prijzen.

Veel succes!