Na een jaar van afwezigheid door corona, houden wij dit seizoen weer een Grote Verloting. U heeft wellicht al loten voorbij zien komen. De lotenboekjes zijn inmiddels aan alle voetballende jeugdleden van de O9 t/m O15 en de voetballende senioren uitgedeeld.

De leden zijn al druk bezig met de verkoop van de loten. De loten kosten € 1,- per stuk of

€ 25,- voor een heel lotenboekje.

De jeugdleden kunnen hun lege verkochte boekjes (achterkant) met het opgebrachte geld inleveren bij Margreeth Spang, Boshoek 3. Dit kan tot uiterlijk 26 februari 2022.

Let op: bij de voetballende senioren wordt er deze maand (februari) naast het maandelijkse contributiebedrag ook een bedrag van € 25,- extra geïncasseerd voor het lotenboekje.

De senioren kunnen er voor kiezen om het lotenboekje zelf te houden of te verkopen, maar zij hoeven dus hun verkochte boekjes en de opbrengst daarvan niet in te leveren.

De trekking van de verloting zal door notaris Temmink gedaan worden op vrijdag 4 maart.

De uitslag van deze trekking zal vermeld worden op de website.

De prijzen van de verloting zijn als volgt:

• 1e prijs:                       € 450,-
  • 2e prijs:                       € 250,-
  • 3e prijs:                       € 150,-
  • 4e prijs:                       € 100,-
  • 5e prijs:                       €   75,-
  • 6e t/m 10e prijs:        €   50,-

Voor meer informatie bel naar:

Margreeth Spang       06-11010224

Chantal Nevenzel        06-57113731