Ons eerste elftal speelt op zaterdag 4 mei aanstaande om 14.00 uur de halve finale van het toernooi om de districtsbeker van de KNVB tegen en bij eerste klasser zondag Rohda in Raalte. Aan het sportpark Tijenraan van Roha Raalte bewaart de Boys uitstekende herinneringen door het op 14 mei  2014 behaalde kampioenschap door de 3-1 winst op Be Quick’28.

Rohda Raalte behaalde afgelopen woensdagavond deze halve finale door een knappe 3-2 uitoverwinning tegen en bij hoofdklasser zaterdag vv Berkum. Vroomshoopse Boys kwam zoals bekend zover door een heroïsch bekergevecht tegen hoofdklasser Sportclub Silvolde winnend af te sluiten.

De mannen van hoofdtrainer Karlo Meppelink en assistent Henk Harmens hebben de afgelopen periode in de beker tien tegenstanders bedwongen en gaan nu voor een plaats in de bekerfinale. In ieder geval is plaatsing voor het grote KNVB-toernooi met daarin profclubs voor het volgend seizoen al zeker, maar onze favorieten willen natuurlijk meer. We rekenen op zaterdag 4 mei op de steun van een groot Boys-legioen in Raalte.