Henk Harmens uit Wezep gaat als opvolger van Arjan Paters, die als hoofd opleiding aan de club verbonden blijft, het komend seizoen 2018-2019 aan de slag als assistent-trainer van de A-selectie van Vroomshoopse Boys. Henk Harmens was al eerder aan de Boys verbonden, destijds in de functie van hoofdtrainer. Dat was tijdens het seizoen 2006-2007 en tijdens de seizoenen 2011 tot en met 2014. Aan het eind van dat laatstgenoemde seizoen werd Vroomshoopse Boys kampioen van de tweede klasse door in een enerverende beslissingswedstrijd in Raalte Be Quick’28 uit Zwolle met 3-1 te verslaan. Dat betekende promotie naar de eerste klasse, waar vier seizoenen met louter eigen opgeleide spelers geacteerd werd.

Henk Harmens heeft meerdere seizoenen als assistent-trainer van de A-selectie van WHC in zijn woonplaats Wezep gewerkt. Ook was hij naast Vroomshoopse Boys hoofdtrainer van Overwetering,  Swift’64 en SC Rouveen.

Met Henk Harmens keert een door de wol geverfde trainer terug bij Vroomshoopse Boys, die er samen met hoofdtrainer Karlo Meppelink, de andere stafleden en de spelers alles aan zal doen om de gezonde ambitie van Vroomshoopse Boys waar te maken. De Technische Commissie  en het bestuur zijn content met de komst van de ervaren en gedreven assistent-trainer Henk Harmens.