Henk Klaren wint de maandprijs van de kentekenactie

René Netters, assistent-trainer van de A-selectie van Vroomshoopse Boys, haalde afgelopen dinsdagavond uit de inmiddels bekende doos in de kantine het briefje met het winnende kenteken van de maand maart 2024. Winnaar van de maandprijs is Henk Klaren, van harte gefeliciteerd!

Henk maakte als sierlijke en karaktervolle verdediger deel uit van de befaamde ‘K3’ bij het eerste elftal van de Boys, dat samen met zijn broers Johan en Erik Klaren. Na het beëindigen van zijn langdurige loopbaan als voetballer bleef Henk Klaren onveranderd actief bij onze vereniging. Henk is nog steeds een gewaardeerd bestuurslid van onze supportersvereniging.

Nog op elk moment kan er op de kentekenactie worden ingeschreven, die loopt tot het moment dat ons nieuwe clubhuis wordt geopend. Voor nadere inlichtingen kan men terecht bij Egbert de Jonge, Bert Kempers of Hans Nieboer. Voor 10 Euro per maand wordt een steentje bijgedragen aan ons nieuwe onderkomen op De Bosrand en wordt tevens meegedongen naar de maandprijs, die 20% van de inleg bedraagt.