Na het succes van vorig jaar komt Heracles in de meivakantie voor de tweede keer naar Vroomshoopse Boys. Op woensdag 1 mei wordt er weer een Heracles Voetbaldag georganiseerd.

De Heracles Voetbaldag vindt plaats van 9:00 – 15:00 uur op het sportcomplex van Vroomshoopse Boys. Het is bedoeld voor kinderen tussen de 6 en 15 jaar oud en voetbal- en spelplezier gaan hand in hand. Nieuw in het programma zijn de Heracles Skill Games die worden uitgevoerd.

Wat kan je verwachten tijdens de Heracles Voetbaldag?
Naast heel veel voetbalplezier, tips en (individuele) aandacht ontvangen alle deelnemers:
– Bezoek van twee eerste elftalspelers (handtekeningen, persconferentie, balletje trappen)
– Wedstrijdkaart voor een competitiewedstrijd van Heracles
– Vernieuwde (Heracles Skill Games) oefeningen
– Training van gekwalificeerde voetbaltrainers
– Certificaat & Goodiebag
– Gezonde lunch, snacks en drinken
– Kans op unieke Heracles prijzen

Aanmelden
De kosten voor een Heracles Voetbaldag bedragen €45,- per deelnemer. Doe jij ook mee in de meivakantie? Aanmelden kan via www.heracles.nl/soccercamps
Vragen kan je mailen naar soccercamps@heracles.nl