Consul Giel Westerik verrichtte op zaterdagmorgen 25 februari op het kunstgras van De Bosrand de trekking voor de maand februari van de kentekenactie. Het kenteken van de auto en de naam van Herm Nieuwlaar werd daarbij zichtbaar. Herm ontvangt als gelukkige winnaar 20% van de maandelijkse inleg. Het betreffende bedrag wordt naar hem overgemaakt.

Nog steeds kan er elk moment op deze actie voor ons nieuwe clubhuis worden ingeschreven. Nadere informatie is terug te vinden op de website van Vroomshoopse Boys. Daarnaast zijn Egbert de Jonge, Bert Kempers en/of Hans Nieboer te allen tijde bereid de benodigde informatie over deze doorlopende actie geven. In het clubhuis liggen de formulieren van de kentekenactie klaar om ingevuld te worden.