Alle leden en ook sponsoren ontvangen deze week het boekje voor de jaarvergadering van 19 september a.s. en het boekje met actuele clubgegevens voor het seizoen 2017-2018. De uitnodiging voor de jaarvergadering is uiteraard uitsluitend bestemd voor de leden van de vereniging van de Vroomshoopse Boys en de leden van onze supportersvereniging.

De laatstgenoemde vereniging bestaat in 2017 al 55 jaar, proficiat! In al die jaren is de supportersvereniging misschien wel de grootste sponsor van Vroomshoopse Boys gebleken met talloze acties. Wat te denken ook van voorzieningen als de hoofdtribune, de sta-tribune, de omroepcabine, het elektronische scorebord en ga zo maar door. Onmisbaar dus en helaas blijkt dat niet uit het jongste boekje met clubgegevens. Daar is onze supportersvereniging dit seizoen per ongeluk en ten onrechte weggevallen, waarvoor onze excuses. Had niet moeten gebeuren met het beste paard van stal. Maar zoals bekend: waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt en wie niet werkt…

Volgend seizoen wordt deze omissie uiteraard hersteld. De supportersvereniging van Vroomshoopse Boys is en blijft volop herkenbaar bij andere uitingen zoals het clubblad, de website, de presentatiegids etc. En wie de gegevens nog met pen in het boekje met actuele clubgegevens wil aanvullen: Supportersvereniging: contactpersoon  Joop Lantink, tel. 641100.