Beste leden, supporters en vrienden van VV Vroomshoopse Boys,

Wat een geweldige week van saamhorigheid en vooruitgang hebben we achter de rug! Dankzij de onvermoeibare inzet van onze fantastische vrijwilligers hebben we vorige week weer heel wat bereikt, namelijk het leggen en storten van de begane grondvloer. Het fundament van onze nieuwbouw is dus gereed!

Maar we zijn nog lang niet klaar! Vanaf deze week staan er weer nieuwe uitdagingen op ons te wachten. Stelwerk en lijmwerk aan de kalkzandsteen, een taak die met precisie en zorg moet worden uitgevoerd, maar waar we vol vertrouwen in hebben, dankzij het vakmanschap van onze vrijwilligers.

Maar laten we eerlijk zijn, we kunnen altijd wat extra hulp gebruiken. Daarom doen we een oprechte oproep aan iedereen die zich betrokken voelt bij onze club: sluit je aan bij ons team van vrijwilligers! Of je nu handig bent met gereedschap, administratieve taken wilt ondersteunen of gewoon graag je steentje wilt bijdragen, er is altijd plek voor jou bij VV Vroomshoopse Boys. Meld je aan bij Sabine Elferink, bouwzaken@vvvroomshoopseboys.nl, 06-54754133

Samen bouwen we aan een fantastisch clubgebouw en daarmee ook aan een stralende toekomst voor onze club. Laten we blijven streven naar groei, verbetering en bovenal, plezier op en naast het veld.

Bedankt aan al onze vrijwilligers voor jullie onbetaalbare bijdrage tot nu toe, en laten we samen vooruit kijken naar alles wat we nog gaan bereiken!

Met sportieve groet,

Het bestuur van VV Vroomshoopse Boys