Vrienden van de Boys blijven zich inzetten voor goede doelen

De Vrienden van de Boys, al actief sinds 2008, zijn al langere tijd druk aan het sparen voor een passend cadeau voor het aanstaande nieuwe clubhuis. Daarnaast werd onlangs enkele keren positief gereageerd op aanvragen om ondersteuning voor zaken die buiten de reguliere begroting van de vereniging vallen.

Zo werd een financiële bijdrage geschonken aan hoofdklasser Vroomshoopse Boys JO17-1 (zie de foto, gemaakt door Jeannet Dogger) voor de busreis naar Oldenzaal. Daar wordt  op zaterdag 18 mei tegen de leeftijdsgenoten van De Esch JO17-1 om het kampioenschap gespeeld.

Zoals bekend hebben de Vrienden en van de Boys al meerdere zitbankjes geschonken om het zitcomfort op De Bosrand te vergroten. De bankjes om  kunstgrasveld 5 en om het hoofdveld zijn daar stille getuigen van.

Nu kwam er een concrete vraag om ook enkele zitbankjes te plaatsen om het natuurgrasveld 4 aan de westelijke kant van de Bosrand. Aan dat verzoek werd voldaan en in no time stonden de twee zitbankjes van Hekman Products er dankzij de inzet van Gerrit van Dijk, Stef van Laar, Henk Oelen en Jaap Wuite van onze onvolprezen veldploeg.

Laatstgenoemde was zo vriendelijk om samen met Hans Nieboer van de Vrienden van de Boys ter wille van de foto op de website even te gaan ‘proef zitten’ tijdens de grote De Groot Vroomshoop Voetbaldag bij Vroomshoopse Boys op 8 mei jongstleden. De foto werd gemaakt door Julian Lukassen.

Vriend van de Boys worden? Dat kan voor iedereen op elk moment voor € 25,00 of € 50,00 per jaar.  Raadpleeg daartoe de website van Vroomshoopse Boys of meld je aan bij  een van de werkgroep leden Egbert de Jonge, Bert Kempers, Hans Nieboer of Willem Nieuwlaar.