Eindelijk kon er weer op de vijf speelvelden gevoetbald worden op De Bosrand en nog wel met publiek erbij. Dat was een feest van herkenning met daarbij natuurlijk de gezellige derde helft in de als vanouds volle kantine als toegift. Voorzitter Edward Olthof verrichtte de eerste prijstrekking voor de kentekenactie. Han Meinderink was daarbij de gelukkig in de maand januari en veroverde 20% van de inleg. Er hebben zich nu meer dan 40 deelnemers aan de kentekenactie voor het nieuwe clubhuis opgegeven. De vaart komt erin en via de website kan iedereen zich opgeven. Ook kunnen er op de zaterdagen formulieren ingevuld worden aan de speciale kentekentafel in de kantine. Dankzij SJ Reklameuit Vroomshoop en de Vrienden van de Boys staat nu naast de banner van de acties voor het nieuwe clubhuis ook een prachtige actiethermometer opgesteld. De 25 mille is inmiddels gepasseerd en hopen samen op een koortsachtige verloop dankzij de acties.

Er werd dus volop gevoetbald en het ook jonge eerste elftal van Vroomshoopse Boys speelde tegen het team onder 23 jaar van  SVI uit Zwolle. Het werd een doelpuntrijk duel, dat in een 7-2 overwinning voor de thuisploeg eindigde.  Gedoelpunt werd er aan Boys-zijde door Ruben Smedema (2x), Ramon de Jong, Jos Hutten, Thomas Kleinjan en nieuweling Bert Verschoor, terwijl de gasten een eigen doelpunt maakten. In de Boys-verdediging maakten de jeugdspelers keeper Niels Pierik en rechterverdediger Ruben de Groot een goede indruk.

Op dinsdagavond 1 februari wordt er op De Bosrand in Vroomshoop om 20.15 uur geoefend tegen HHC Hardenberg onder 23 jaar. Op zaterdag 5 februari wordt er om 14.30 bij Hatto-Heim in Hattem geoefend om zo aan wedstrijdconditie, vorm en ritme te werken. Op zaterdag 12 februari volgt het oefenduel in en tegen Gramsbergen, eveneens om 14.30 uur.

De hervatting van de competitie van de tweede klasse H. is voor de selectie van hoofdtrainer Jan-Peter Jonkman gepland op zaterdag 19 februari aanstaande.  Dan wordt er om 14.30 uur aangetreden bij naaste concurrent Sparta Enschede.