Het Zesde – Deto 8

De tweede competitiewedstrijd was thuis tegen DETO 8. Doordat we een erg krappe selectie hadden vandaag ( 11 man ) , hadden we het geluk dat Justin zijn vader wilde vlaggen en dat we gedurende de tweede helft nog 3 gastspelers konden inzetten waarvoor nog dank. De eerste helft hadden we alles onder controle en met goed verzorgd voetbal gingen we met 2-0 ( en nog een enorme kans op 3-0) de rust in (goals van Justin en Kevin ). De verdediging stond ook goed en kansen werden er bijna niet weggegeven. Na rust ‘’zaten we niet hoog in de concentratie’’ en werd een terugspeelbal van onze rechtsback op de keeper precies op maat meegegeven aan de spits. 2-1. Kort daarna werd het zelfs nog 2-2 .Vanuit een corner werd de bal ingeschoten. In eerste instantie werd de bal nog van de doellijn weggewerkt door de man bij de tweede paal, maar daarna ’zaten we niet hoog in de concentratie’’ en werd de bal vanaf 11 meter alsnog binnengeschoten. Waar normaal gesproken in zo’n situatie de koppies omlaag gaan, werd er bij ons juist goed op gereageerd. Het tempo ging omhoog en het duurde niet lang of de 3-2 viel. Frank was opgestoomd naar voren en scoorde na een assist van Dennis. Daarna werd er nog volop geknokt voor iedere meter en deze wedstrijd resulteerde dan ook in een terechte winstpartij.