HHC 13 – het Zesde

De eerste competitiewedstrijd mochten we uit naar Hardenberg om het op te nemen tegen HHC 13. Doordat niemand zich aan het vervoersschema had gehouden wat onze leider had opgesteld , was er op het moment dat we wilden vertrekken 1 auto beschikbaar en konden we dus spreken van een uitstekende voorbereiding. Gelukkig waren we in het veld scherper en begonnen we met een veldoverwicht. Vele kansen werden gecreeerd maar niet afgemaakt. Ruststand 0-0. Tweede helft hetzelfde beeld, met nog meer kansen en een keeper van de tegenpartij die echt alles eruit hield. Helaas hadden we ook nog de pech dat de scheids de bal niet op de stip legde na een situatie waarin normaal gesproken 10 van de 10 keer een penalty wordt gegeven. Gelukkig vond Dennis het net, na een goede verre uittrap van Jeffrey. Helaas scoorde de tegenstander ook door een ( laten we er het op houden dat die onhoudbaar was ) schot van 100 km afstand die net door het kleine gaatje tussen de handschoenen van onze keeper doorvloog. Eindstand 1-1. Direct dus puntenverlies. Een nog groter verlies was het uitvallen van Dylan . Na een ongelukkige sliding bleef hij geblesseerd op de grond liggen. Waar van de kant nog werd geroepen: paar keer stampen , dan wil t wel weer en Jos die dacht het vakkundig op te kunnen lossen daar aan de enkel te draaien, bleek het toch ernstiger te zijn dan gedacht. De conclusie na een foto : Enkel gebroken en enkelbanden gescheurd. Helaas moeten we Dylan dus een tijdje missen. Een bierpakket werd door het team geschonken om het herstel te bevorderen en de pijn te verzachten. Gelukkig is hij nog wel mobiel waardoor hij Karel kan ondersteunen als harde kern tijdens de wedstrijden.