Karlo Meppelink (47) uit Hoogeveen tekende op maandagavond 30 januari in de bestuurskamer van het clubhuis van Vroomshoopse Boys het contract dat hem voor het seizoen 2017-2018 aan de eerste klasser verbindt. De huidige oefenmeester van HZVV, dat in de eerste klasse E. zaterdag speelt en daar koploper is, toonde zich evenals het voltallig aanwezige bestuur content met de verbintenis. De ondertekening van het contract werd tevens benut voor een nadere kennismaking met Karlo Meppelink. De nieuwe hoofdtrainer werkt graag met talentvolle jonge spelers en had tijdens de eerdere sollicitatiegesprekken al snel een goed gevoel bij Vroomshoopse Boys.

Namens het bestuur van Vroomshoopse Boys zetten Joop Elferink, bestuurslid technische zaken en voorzitter van de Technische Commissie en verenigingsvoorzitter Dick Netters tevens hun handtekening onder het contract. Karlo Meppelink, die was vergezeld door z’n echtgenote, nam de gelegenheid te baat om het fraaie complex de Bosrand, inclusief de kleedkamers in ogenschouw te nemen.

Reinier de Jong (33) uit Vroomshoop, die momenteel deel uitmaakt van de staf van de A-selectie in het kader van een stage voor het TC2-diploma ondertekende tevens een contract. Dat verbindt hem het seizoen 2017-2018 aan de B-selectie van de senioren van Vroomshoopse Boys.

Vanaf maandag 30 januari is Reinier de Jong overigens tot het eind van dit seizoen 2016-2017 al als interim-trainer aan de B-selectie verbonden. Reinier is trainer-coach van het tweede elftal van de Boys, momenteel gedeeld koploper van de eerste klasse. Dat is vanwege het feit, dat B-trainer Henk Dikkers onlangs z’n werkzaamheden bij Vroomshoopse Boys heeft beëindigd. De trainer uit Wierden was voor het tweede seizoen werkzaam op de Bosrand.

//gallery.vvvroomshoopseboys.nl/#!album-207