Het Hoofdbestuur is druk bezig om ervoor te zorgen dat de trainingen voor onze jeugd z.s.m. kunnen starten. Om van start te kunnen gaan moeten we voldoen aan strenge regels die de overheid ons oplegt om ervoor te zorgen dat onze jeugd verantwoord kan sporten.

Om deze regels goed uit te kunnen voeren hebben  al flink wat vrijwilligers zich aangemeld. Helaas nog niet voldoende We  zijn we nog op zoek naar vrijwilligers die tijdens de trainingsavonden en op de zaterdag ons willen helpen.

We zoeken met spoed:

• Parkeerwachters:

Taak:  tijdens de trainingsavonden en op de zaterdag ervoor zorgen dat het parkeerprotocol wordt nageleefd.

• Coördinatoren:

Taak: Tijdens de trainingen en op de zaterdagen ervoor zorgen dat de gestelde eisen die de overheid (RIVM) stelt aan de trainingen worden nageleefd. Tevens is deze coördinator aanspreekpunt voor de trainers en tevens 1e aanspreekpunt op  locatie voor de gemeente  (uitgebreide beschrijving  en instructie is beschikbaar)

Voor beide functie is een duidelijke instructie beschikbaar.

Vele handen maken licht werk. Wil je ons en onze jeugd hiermee helpen dan kun je je aanmelden bij de Vrijwilligerscommissie:

Jan Dogger 0653536186 of per mail vrijwilligers@vvvroomshoopseboys.nl