We hebben de nodige complimenten gekregen voor de vernieuwde website. Bedankt daarvoor: van een schouderklopje krijg je echt geen blessure. Nu het vervolg met zeker ook goed gevulde teampagina’s met actuele standen, uitslagen, wedstrijdprogramma en ook wedstrijdverslagen. Voor de wedstrijdverslagen zijn we leiders, trainers, spelers en ook ouders nodig! Vraag je teampagina aan en doe actief mee! In het door het bestuur en leden vastgestelde verenigingsplan 2015-2019 van Vroomshoopse Boys staat ook, dat dat van jullie wordt verwacht. In bijgevoegd verzicht zien jullie dat er zeker nog werk aan de winkel is voor verreweg de meeste teams. Daar rekenen we op, alvast succes gewenst. Onze vereniging kennende moet dat zeker na de aanstaande winterstop goed komen: hup Boys!

Alexander Fokkert en Hans Nieboer

Zie hieronder een overzicht van alle teams ten opzichte van de teampagina’s:
En vraag daaronder jouw eigen teampagina aan.

Maken nog geen gebruik van de teampagina:
Senioren: 2e, 3e, 4e, 7e
Junioren: A1, A2, A3, C2, C3, C4
Pupillen: D2, D3, D4, D5, E1, E2, E3, E4, E5, E6, F2, F3, F4, F5, Twin Games, F-league

Maken wel gebruik van de teampagina maar hebben nog geen spelers toegevoegd (gebruiken het alleen voor verslagen)
Senioren: 6e
Junioren: B2
Pupillen: F1, F6

Maken top gebruik van de teampagina:
Senioren: 1e 5e
Junioren: B1, C1
Pupillen: D1

Ben jij een begeleider,ouder,speler of belangstellende van een elftal van de Vroomshoopse Boys? En lijkt het jouw leuk om een teampagina van jouw favoriete team bij te gaan houden. Vraag dan hieronder een account aan voor het bijhouden van een teampagina!