In memoriam: Benno Runhart
Na een periode van ziekte is op zaterdag 23 december 2023 op 77-jarige leeftijd Benno Runhart overleden. Benno voetbalde in het verleden bij Vroomshoopse Boys. Hij was in de tachtiger jaren een van de eerste kledingsponsors van het eerste elftal van de Boys met zijn aan de Stationslaan in Vroomshoop gevestigde assurantiekantoor.

Benno stond mede aan de wieg van de VOC, die tot op de dag van vandaag met name de jeugd van Vroomshoopse Boys financieel steunt. Ook was Benno Runhart een periode bestuurslid commerciële zaken bij Vroomshoopse Boys. Na zijn afscheid van het bestuur bleef Benno een betrokken supporter van onze club.

Er is gelegenheid om afscheid van Benno Runhart te nemen op donderdag 28 december van 19.30 uur tot 19.45 uur in uitvaartcentrum Silentium aan het Vredesplein in Vroomshoop. Op vrijdagmorgen 28 december is vanaf 10.30 uur de afscheidsdienst in het kerkelijk centrum Het Anker aan de Hoofdstraat in Vroomshoop, waarna de begrafenis op de algemene begraafplaats Dennenoord in Den Ham zal plaatsvinden.