In memoriam: Piet Drenthen

Boys-lid Piet Drenthen is op donderdag 23 november 2023 onverwacht op de leeftijd van 72 jaar overleden. Piet was op talloze terreinen vanaf 1973 actief voor Vroomshoopse Boys. Dat onder meer als voetballer van het derde elftal, leider van het veteranenteam, grensrechter bij het eerste elftal, clubscheidsrechter, vrijwilliger bij meerdere bouwwerkzaamheden en lid van veldploeg. Ook was Piet Drenthen een periode bestuurslid bij onze vereniging. Piet was een echte doener, die zaken rechtstreeks  benoemde zoals hij dat voelde. Zijn credo was dat je gewoon aan moet pakken en dat je samen veel kunt.

In 2016 ontviel Piet onverwacht zijn vrouw Hennie en moest hij alleen verder. Het huis aan De Boshoek in Vroomshoop werd te groot voor hem alleen en in april 2022 werd verhuisd naar een appartement in Hardenberg. In die plaats was Piet tot zijn overlijden actief bezig bij het walking football van HHC.  Ook in Hardenberg had hij in Janny zijn vriendin gevonden, met wie Piet weer de draad van het leven kon oppakken. Nu is daar zo plotseling een eind aan gekomen.

Wij condoleren de kinderen Margreet en Harold en hun partners John en Simone en de kleinkinderen Lissa en Kristian met het verlies van hun vader en opa. Ook condoleren we vriendin Janny Gruppen-Reinink en de vier bonus kinderen en vier kleinkinderen van Piet. We wensen de allernaasten veel sterkte toe bij het afscheid nemen en de verwerken van ditgrote verlies.

Het correspondentieadres is Kappertskaamp 19, 7448 BB Haarle en internet condoleren kan via www.silentium.nu Er is gelegenheid om afscheid van Piet Drenthen te nemen en de familie te condoleren op maandagavond 27 november van 19.30 uur tot 19.45 uur in het uitvaartcentrum ‘De Lariks’, Oldemeijerweg 3 in Hardenberg. De crematieplechtigheid vindt in besloten kring plaats.