Wim Samsen uit Den Ham is op dinsdag 7 september j.l. op de leeftijd van 71 jaar na een langere ziekteperiode overleden. Wim Samsen was voormalig eigenaar en directeur van Eastborn in Vroomshoop, die meerdere seizoenen hoofdsponsor was van onze voetbalvereniging of op een andere wijze als sponsor was verbonden met VroomshoopseBoys. Wat daarbij meehielp was dat supportersvoorman Joop Lantink jarenlang bij dat bedrijf werkte, evenals verschillende andere bekende Boys-luu.

Wim Samsen toonde zich altijd metterdaad betrokken bij Vroomshoopse Boys en op hem kon altijd een beroep gedaan worden. Diezelfde passie voor de voetbalsport had Wim bij zijn cluppie vv Den Ham en bij Heracles Almelo. Bij die BVO en eredivisionist is Wim Samsen maar liefst 14 jaar bestuurslid, geweest, waarbij hij zich op het commerciële en financiële vlak niet onbetuigd liet.

Wij condoleren de  allernaasten, zijn echtgenote, kinderen en kleinkinderen met dit immens grote verlies en wensen hen veel sterkte toe in deze moeilijke periode van afscheid nemen. Op vrijdagavond 10 september is er tussen 19.00 uur en 20.30 uur gelegenheid om de familie Samsen te condoleren in het Heraclesstadion, van Riemsdijkplein 1 in Almelo. De bijenkomst voor genodigden, waarin afscheid wordt genomen van Wim Samsen, draagt in verband met de coronamaatregelen een besloten karakter.