Inleveren kleding op maandag 3 juni, woensdag 5 juni of  maandag 10 juni  in de kantine.

Tussen 18.30-20.30 uur zijn wij in de kantine om de kleding in te nemen.

Het is de bedoeling dat alle teams  de teamtassen inleveren.

Alle leiders, trainers, scouts, veldploeg  moeten hun zomer/winterjas inleveren. Behalve diegene die al een Stanno jas hebben en in functie blijven.

De spelers van JO13-1, JO15-1, JO17-1 en JO19-1 moeten allemaal de  trainingspakken, polo’s en inloopshirts inleveren!

Het is de bedoeling dat de leiders/trainer deze pakken, polo’s en inloopshirts verzamelen en in één keer inleveren.

Alles moet schoon (dus gewassen) worden ingeleverd!

Diegene die volgend seizoen weer vrijwilliger worden kunnen alvast de nieuwe jassen passen !

Ook is er de mogelijkheid voor de JO13-1, JO15-1, JO17-1 en JO19-1 om de nieuwe presentatie kleding te passen.

Ook dit graag met de leider/trainer erbij! Geef even van tevoren op wanneer je met je team komt!

Bij voorbaat dank,

de kledingcommissie