Zoals bekend behoort Jan Dogger bij de vier aftredende bestuursleden, die op 19 september aanstaande afscheid nemen tijdens de jaarvergadering van Vroomshoopse Boys. De jeugdvoorzitter laat een bloeiende jeugdafdeling achter, die hij met een gerust hart kan overdragen aan zijn opvolgster Sabine Elferink. Het hoofdbestuur heeft al eerder aangegeven dat het wenselijk is dat er voor het belangrijke onderdeel vrijwilligerszaken een extra bestuurslid wordt benoemd. Als de leden ermee instemmen, komt daarmee komt het aantal bestuursleden op negen. Gelet daarop was Jannette Heideman al aanwezig tijdens de afgelopen bestuursvergaderingen.

De vrijwilligerscommissie is onlangs uitgebreid en bestaat nu uit vier leden: Jannette Heideman, Geesje van Borssum Waalkes, Suzanne Lusseveld en Jan Dogger. Nu Tom Heideman kandidaat-bestuurslid is voor Technische Zaken, heeft Jannette Heideman aangegeven niet in het bestuur te plaats te nemen. Jannette vindt het minder wenselijk dat in dit geval zowel moeder als zoon van het vernieuwde hoofdbestuur deel gaan uitmaken.

Jan Dogger is gevraagd of hij wil terugkeren c.q. doorgaan in het hoofdbestuur, dan als vertegenwoordiger van de vrijwilligerscommissie. Jan heeft daarin toegestemd. Jannette Heideman blijft net als nu vanaf volgend seizoen aanspreekpunt van de vrijwilligerscommissie voor de leden en/of ouders.

We wensen Jan Dogger veel succes in z’n nieuwe functie bij Vroomshoopse Boys en dat geldt uiteraard voor de gehele vrijwilligerscommissie. Momenteel lopen er gesprekken met een kandidaat-penningmeester. Als die kandidaat bekend wordt betekent dat dat daarmee alle vacatures binnen het hoofdbestuur tot het verleden behoren.