Afgelopen zaterdag was het tijd voor het afscheid van Evan Kroek. Evan verlaat Vroomshoopse Boys en gaat het aankomende seizoen bij de jeugdacademie van Fc Twente en Heracles spelen. Om dit niet zomaar voorbij te laten gaan was er een afscheidswedstrijd georganiseerd met de teams waar Evan het meest mee heeft gevoetbald bij Vroomshoops boys, Namelijk JO11-1 en JO13-1.

Nadat trainers Tim en Jos en assistenten Andjin en Rene de gemixte onderlinge elftallen hadden samengesteld kon Evan zich nog een keer laten zien op de Vroomshoopse velden. Tijdens een fanatiek potje voetbal wist de handige spits nog tweemaal te scoren en werd er een eindstand van 4 – 2 genoteerd. Uiteraard voor de boys.

Ondertussen was Evan met een publiekswissel onder applaus van zijn voetbalvrienden van het veld gegaan en na de wedstrijd kwam vader Joey nog een leuke gift brengen voor alle spelers. Op het terras van Vroomshoopse boys sprak trainer Tim mooie woorden en werd Evan een Vroomshoopse boys shirt met nr. 9 uitgereikt. Daarnaast werden er nog andere leuke presentjes gegeven zoals een mooi fotoboek die Ellen Olsman had samengesteld. Verder konden de voetballers van JO11 en JO13 nog genieten van patat en drinken geregeld door vader Joey en moeder Eliza en werd Evan door de spelers en begeleiding heel veel succes gewenst!