Vandaag de laatste competitiewedstrijd van de najaarscompetitie. VV Reutum was de tegenstander. Nadat we een klein half uurtje onderweg waren geweest kwamen we aan bij het sportpark van Reutum die een beetje verstopt zat tussen de weilanden. Het begin van de wedstrijd was rommelig. Wij hadden wel het meest de bal maar hielden deze te lang aan de voet inplaats van te combineren. Ook werd het veld niet breed gehouden waardoor het erg druk was voor de goal van Reutum. Toch kwamen we op voorsprong. Damian scoorde knap uit de draai. 0 – 1. Er veranderde daarna niet zoveel. Reutum verdedigde wat het waard was en wij bleven te veel lopen met de bal. Reutum kreeg op dat moment via de counter wat kansjes maar Tristan was goed bij de les. Via een schot in de verre hoek van Tigo kwamen we op een 0 – 2 voorsprong waarna het eerste kwartier eindigde.

Na een speech van Tim was het tweede kwartier iets beter maar het hield niet over. We kwamen wat meer in schotpositie maar de keeper van Reutum hield er veel uit. Na een mooie aanval over meerdere schijven gaf Damian een assist aan Evan die de 0 – 3 maakte. De volgende goal kwam van de voet van Sam die middels een droge schuiver de 0 – 4 aantekende. Hierna floot de scheidsrechter voor de tweede rust.

Het derde kwartier gebeurde er niet zoveel. Reutum bleef goed verdedigen waardoor we niet meer tot scoren kwamen. Achterin bij ons hadden Emmy, Sam, Jasper, Pim en Tristan het goed voor elkaar zodat Reutum eigenlijk ook niet zoveel kansen kon noteren.

In het vierde kwartier kwamen we weer tot scoren. Een goede actie van Pim die via de paal een assist aan Damian gaf betekende de 0 – 5. Daarna begon Reutum nog wat te drukken en na een corner werd de 1 – 5 binnengekopt. Dit was ook de einduitslag van de wedstrijd en hiermee eindigen we op de 4e plek. Helaas kwamen we dit seizoen op beslissende momenten net iets tekort of hadden we wat pech om mee toe doen voor het kampioenschap, desondanks heeft het team een goede ontwikkeling laten zien. Nu nog wat oefenwedstrijden en toernooitjes in de zaal waarna we de winterstop ingaan. Daarna kunnen we ons weer klaar gaan maken voor de nieuwe voorjaarscompetitie.