Waar er tijdens de eerste bekerwedstrijd van vorige week uit bij een sterk Des in Nijverdal nog werd verloren kwam nu VV Hellendoorn op bezoek. Na een goede trainingsweek leek het team er klaar voor te zijn. JO11-1 bestaat dit seizoen uit keeper Tristan, verdedigers Jasper, Sam en Emmy, Middenvelders Pim, Tigo en aanvallers Sem, Damian en Evan. We gingen voortvarend van start want het duurde niet lang voordat Damian de 1-0 maakte. Er werden mooie combinaties op de mat gelegd en onze verdediging kon het allemaal prima aan. De 2 – 0 volgde na een van achteruit opgebouwde aanval dan ook al snel. Nu was Sem de afmaker. Dat we wel scherp moesten blijven bleek na een lange bal die verlengd werd door de spits van Hellendoorn waardoor Tristan kansloos was. 2 – 1. Daarna werd het weer prima opgepakt en Damian wist de 3 – 1 te maken. Hellendoorn bleef het natuurlijk proberen maar onze verdediging stond goed en als er dan toch een bal tussendoor kwam was Tristan daar om handelend op te treden. We bleven druk naar voren geven en Damian was nu allert bij een rebound 4 – 1. De 5 -1 was wederom van de voet van Damian na een mooie aanval en goede voorzet en toen was de wedstrijd eigenlijk wel gespeeld. Pim maakte via een fraai afstandschot nog de 6 – 1 waarna de aanvalsdrift van ons eigenlijk wat doofde. Hellendoorn profiteerde hiervan door nog 2 keer te scoren maar toen floot scheidsrechter Schrijver voor het einde. Een prima 6 -3 overwinning waar trainer Tim en assistent Thomas blij mee waren. Op naar de derby tegen Den Ham aankomende zaterdag!