JO13-2 op stoom tegen SVV'56 tijdens de eerste competitiewedstrijd

Zaterdag 19 september hadden wij, na 2 bekerwedstrijden, onze 1e competitiewedstrijd tegen SVV’56. Dit was tijdens de beker ook al onze eerste tegenstander dus we weten wat ze kunnen. Deze wedstrijd werd zeer verdiend gewonnen dus wij gingen met een goed gevoel deze wedstrijd in.

In de 6e minuut was het meteen raak en maakte Dylan de 1-0. Daarna was het een poosje rustig en kwam SVV’56 er een paar keer gevaarlijk uit. Na een paar minuten zorgden wij wat voor meer rust aan de bal en pakten we het heft weer in handen. Wij speelden het meest op de helft van de tegenstander en hadden diverse kansen die er helaas niet in gingen. In de 25e minuut scoorde Tim via een voorzet van Thomas. Na goed samen spel en door de bal vlot rond te spelen kwam deze in de 30e  minuut via Jim bij Bjorn en hij maakte de 3-0.

Na de rust schoot Tim in de 36e minuut via een bal van Jim de 4-0 binnen. In de 43e minuut scoorde Sem de 5-0 met een prachtig afstandsschot. Na dit doelpunt ging het heel snel want op aangeven van Tim scoorde Thijmen in de 45e minuut de 6-0 en ook in de 48e minuut was het raak door een doelpunt van Thijmen waardoor het 7-0 stond. In de 50e minuut scoorde Jim die een mooi balletje van Tristan kreeg nummer 8 in het doel, stand 8-0. De 52e minuut was het alweer raak, Bjorn scoorde de 9-0 op aangeven van Guus. Ook de 10-0 komt op naam van Bjorn (56e minuut). De wedstrijd zat er bijna op  toen Esmée in de 58e een bal van Bjorn kreeg en de 11-0 op haar naam mocht schrijven. Het was een mooie wedstrijd en tja… onze keeper Marijn had vandaag weinig te doen maar daar zal vast wel verandering in komen. Zeer tevreden over het positiespel van de jongens en ze hebben zich goed beloond voor het spel. Op naar volgende week, dan wacht ons een uitwedstrijd tegen De Zweef JO13-2.