Vroomshoopse boys JO9-1 (F1) wint opnieuw!

Afgelopen dinsdag moest de reis naar Markelo gemaakt worden om daar een door de weekse competitiewedstrijd te spelen tegen de plaatselijke SV. Door werkzaamheden waren trainer Jos en assistent Ernst Jan afwezig. Zij werden vakkundig vervangen door interim trainers Joey en Marc. Het was nog een behoorlijke reis maar eenmaal aangekomen was alle reisstress al snel verdwenen door het mooie en rustgevende sportpark van SV Markelo. De stress was snel weer terug bij coach Joey want binnen enkele minuten stonden we met 1 – 0 achter. Gelegenheidskeeper Sem wist eerst nog goed te redden maar in de rebound was hij kansloos. Pim wist dit gelukkig snel te repareren door de 1 – 1 binnen te schieten. Daarna kwamen we zelfs op een 2 – 1 voorsprong want na een goede onderschepping van Sam wist hij Bjorn te vinden die de voorsprong inschoot. Markelo kwam daarna weer terug op 2 – 2 dus het leek een spannende wedstrijd te gaan worden. Na een goede aanval wist Bjorn weer de voorsprong op het bord te zetten en toen ging het snel. Bjorn maakte ook de 2 – 4 en bediende toen Evan die de 2 – 5 binnenschoot. Ondertussen schoot Markelo nog een penalty op de paal. Daarna was het Sem die met een mooi schot de 2  -6 scoorde en maakte Evan er met een knap schot 2 – 7 van. Ondertussen werd er goed verdedigd door Sam, Tigo, Deon en Tijn. Na de 2 – 7 was de drive een beetje weg. Zelfs bij coach Joey sloeg de gemakzucht toe want hij was drukker met het publiek dan met zijn spelertjes. Markelo profiteerde door de 3 – 7, 4 – 7 en 5 – 7 te maken en toen was het weer alle hens aan dek. Gelukkig kon coach Marc de jongens weer op het rechte spoor krijgen want coach Joey was in alle stress zijn stem verloren. De wedstrijd eindigde met een mooie actie en dito schot van Deon op de paal. Weer een overwinning en afgezien van de laatste minuten goed gevoetbald.