Zonder vrijwilligers kan een club niet bestaan. Een club heeft vrijwilligers nodig om alles draaiend te kunnen houden. Regelmatig  schenken wij in ons clubblad aandacht aan zichtbare en onzichtbare vrijwilligers.

Als we het hebben over inzet van vrijwilligers dan betreft dit eigenlijk altijd volwassenen en oudere jeugdleden. Maar ook de jongste leden van de Vroomshoopse Boys laten elk jaar weer zien dat ook zij hart hebben voor blauw en geel.

Elk jaar in augustus / september organiseert Vroomshoopse Boys een verloting. Voor de verkoop van de loten worden ook onze jongste leden ingeschakeld  en zij doen dit met verve. F, E, D en het meisjesteam  hebben ook dit jaar weer veel tijd gestoken in de verkoop van de loten. Veel ouders , opa’s en oma’s familieleden  en buurtgenoten  hebben  ervoor gezorgd dat de boekjes snel leeg waren. Supertrotse jongens en meisjes kwamen de lege boekjes inleveren. Als beloning voor hun inzet mochten zij €5,- zelf houden.

Velen gebruikten dit als extra zakcentje voor de kermis, maar ook om te sparen voor iets anders. Een aantal jeugdleden heeft het gepresteerd om 3 tot 4 boekjes te verkopen. Een dikke pluim voor hen en heel veel dank namens de club.

Margreeth Spang