De kampioenskoorts is flink toegeslagen in Vroomshoop.
Vroomshoopse boys 6 heeft na hun 0-3 winstpartij afgelopen zaterdag tegen de nummer twee Deto 8 maar liefst 9 punten voorsprong.
Een kampioenschap kan dus eigenlijk niet meer mis gaan.
Fox Sports en Keuken Kampioen zijn een actie gestart waarop een kampioenswedstrijd in een lagere amateurklasse live wordt uitgezonden.
Hoe meer stemmen, hoe groter de kans dat de wedstrijd wordt uitgezonden op Fox Sports.
Stem dus nu op de Helden van het Zesde.
Onder onze stemmers zullen prijzen verloot worden, meer sponsoren hiervoor zijn natuurlijk welkom.
2 prijzen maken we alvast bekend: mochten we worden uitgekozen als winnaar van deze actie dan mag je als Vip de wedstrijd bijwonen en zal je deze dag in het zonnetje worden gezet en in de uitzending verschijnen.
Een ritje van huis naar het sportcomplex in een limousine samen met de selectie, een gesigneerd shirt en bal van de Helden van het Zesde zijn enkele voorbeelden van deze vip behandeling.
Verder heeft de organisatie van het Forrest Hill festival ons 2 entree kaarten twv 30 euro toegezegd om te verloten voor hun feest op zaterdag 8 juli 2017.
Dit jaar zullen o.a. DJ Psyko Punkz en DJ Pyrodox optreden in de dance area.
Rob Orlemans and half past midnight en de Kisjeskeals zullen optreden bij de Rock area.
Check www.foresthillfestival.nl voor verdere info.
Vraag dus je familie, vrienden, buren, kinderen in de straat en kennissen in een ver land om te stemmen op de Helden van het Zesde.

Stem nu op Vroomshoopse Boys mannen zaterdag 6 voor kampioenskoorts!
Klik op deze link https://www.kampioenskoorts.nl/stemmen/vroomshoopse-boys-mannen-zaterdag-6/ om je stem uit te brengen en kans te maken op een geweldige prijs!