Aanstaande zaterdag, 25 mei, kan ons 2e elftal de titel in de reserve 1e klasse in de wacht slepen en daarmee promoveren naar het hoogste niveau voor 2e elftallen.

Na een uitstekend begin van deze competitie met 21 punten uit 7 wedstrijden, volgde voor de winterstop een klein dipje waardoor we op plaats 2 die winterstop ingingen.

Na de winterstop kenden we opnieuw een sterke fase waarin de koppositie werd heroverd. Na verliespartijen in Vriezenveen en Aalten leek de titel echter ver weg met een achterstand van vier punten met nog vier wedstrijden te gaan. En hoewel wij ook nog verloren bij Kampen, staan we na de 9-0 overwinning van afgelopen zaterdag toch weer bovenaan.

Ook Enter Vooruit en Go Ahead Kampen kunnen nog kampioen worden, maar wij hebben de beste papieren. Bij een overwinning op WVF pakken we de titel. Dat is echter niet zo makkelijk. WVF staat op een vierde plek en heeft nog een puntje nodig om op eigen kracht zeker te zijn van de nacompetitie om promotie. We kunnen daarom alle steun gebruiken.

Dus boysluu, kom zoveel mogelijk naar WVF in Zwolle. Ons 1e speelt daar na ons, dus maak er een leuk dagje Zwolle van. Wij trappen af om 12.30 uur. Tot zaterdag!

Spelers en begeleiding Boys 2